Opleiding tot
Manicure & Nagelstyliste
in de hele Benelux
  • Dierproefvrij
  • 100% Vegan
  • 99% Allergievrij
  • 085-065 36 98
Bio Sculpture
Gezonde nagels, Ethisch verantwoord, Professioneel gebruik














DIT GELDT NATUURLIJK NIET VOOR JOU...
dat weet ik....



maar toch wil ik je bewustzijn even triggeren... omdat het soms in een klein hoekje kan zitten...



Deze week belde er een mevrouw ( geen klant van jullie}
die op zoek was naar een salon bij haar in de buurt die met ons product werkt.



Zij vertelde over haar ervaring bij een collega nagelstylist ...



- die het op dit moment misschien wel heel erg druk heeft, net als jij.
- die normaal haar zaakjes ook goed op orde heeft, beter dan nu het geval is ...
- of misschien ziet ze het niet meer ?



je weet natuurlijk nooit hoe iets is gelopen,
want we hebben het niet gezien en we kennen die collega niet.



Maar dit is een verhaal van een klant die deze ervaring deelt met anderen
en een inkijkje geeft hoe een klant kijkt.



Daarom wil ik het met jou delen.



Deze klant was op zoek naar een nagelstyliste,
is gaan googlen, is op een website terecht gekomen en heeft een afspraak gemaakt.



"Die website zag er ontzettend mooi uit," vertelde ze....
maar toen ze er kwam daalde haar enthousiasme minstens 10 graden...



Ze heeft de behandeling laten doen, maar ....



En dit is niet om iemand af te kraken... dit kan zich in een heel klein hoekje verschuilen....



Laat ik je eerst mijn verhaal vertellen van ons medicijn kastje...
( wat ik eigenlijk misschien beter niet kan doen...)



Op een gegeven moment had ik besloten
dat we het één en ander op moesten gaan knappen in de badkamer...
het medicijnkastje vond ik een doorn in het oog, dus die moest er uit.



Maar het duurde maar ... ( of was ik gewoon te ongeduldig?)



Ik dacht dat moeten we een beetje versnellen,
dus ik had de deurtjes er al afgesloopt...
en het is dat het met elektriciteit te maken had anders was alles allang verdwenen...
maar van elektriciteit blijf ik af.



Dus we zitten met een half gesloopt kastje...
met de bedoeling dat we er ons zo aan zouden gaan ergeren
dat er snel een oplossing voor zou komen...



Het heeft er heel lang zo haveloos bij gehangen...bloos...
want je ziet het op een gegeven moment niet meer...
je raakt aan het beeld gewend...
OH ja dat moeten we ook nog doen....



Waarom vertel ik je dit?
Wat heeft mijn medicijnkastje met die nagelstyliste te maken?



Ik wil je laten zien dat je namelijk blind kan worden voor je eigen omgeving...
je ziet het elke dag .... het kan gewoon worden.



Of het ook zo voor de collega is weet ik natuurlijk niet...


misschien is het gewoon een momentopname geweest....
is ze er niet aan toe gekomen ...



maar



de klant vertelde dat het er niet schoon was, overal lag stof.



De klant die had door de mooie website hoge verwachtingen gekregen
en ze werden niet waar gemaakt toen ze er was.



Had die collega dan een lelijke website moeten hebben?
Nee, natuurlijk niet.



Maar ik wil alleen maar zeggen...



kijk eens door de ogen van je klant naar je salon... aan de binnenkant én aan de buitenkant.



Maak een checklist en schrijf op wat moet gebeuren
en doe dit dan zo snel mogelijk of laat het doen.



Maak regelmatig een rondje door je zaak .. is belangrijk.



Je ziet maar dat je er op afgerekend kan worden ....




Ik heb al een Checklist voor je gemaakt


Maak er een gewoonte van om regelmatig een rondje door je zaak te doen




Fijne dag!





Footer BSG_Products_2012
Leverancier van gezonde & verzorgde nagels, met oog voor mens, dier en milieu

Contact
Privacy Verklaring